top of page

peggy blockx - tupperware

Wie is onze klant? 

Iedereen kent de populaire producten van Tupperware wel met de bekende ‘Tupperware-party’s’ om de producten te verkopen. Tupperware is vooral bekend omwille van de kunststof kommen en bakjes. Het is een multinational met vestigingen over de hele wereld en telt duizenden verkopers of ‘consulenten’ die als freelancer werken bij Tupperware. Peggy Blockx uit Lummen is al mooi doorgegroeid binnen Tupperware en heeft momenteel een heel team onder haar dat instaat voor de verkoop van de Tupperwareproducten. Meer informatie is terug te vinden op de Facebook-pagina https://www.facebook.com/Tupperwarelummen. 

tupperware_tupperware-ww-st-2011-3087-jpg-1840x1146.jpeg

de behoefte van de klant

Peggy Blockx merkte dat het steeds belangrijker wordt om online zichtbaar te zijn en naar buiten te komen met de producten die je aanbiedt. Omdat ze zelf niet zo op de hoogte was van de laatste nieuwe trends op sociale media, had ze behoefte aan een social media training op maat waar al haar vragen persoonlijk behandeld konden worden. Ze schakelde de hulp in van The Art of Growing.

oplossing

Peggy volgde bij The Art of Growing een persoonlijke social media training op maat bestaande uit twee delen. Tijdens deze training bekeken we wat de belangrijkste kanalen zijn, wat er belangrijk is op welk kanaal en welke content je kan delen om zoveel mogelijk potentiële klanten te bereiken. Alle theorie werd ook meteen omgezet naar de praktijk en we gingen meteen samen aan de slag om sterke content te maken en te publiceren. Om ook haar team sterker te maken op gebied van content creatie en sociale media, kocht ze voor haar team de online Canva-cursus van The Art of Growing. Samen streven ze naar sterkere content, meer bereik en op die manier ook meer verkopen.

Belangrijkste realisaties op een rij

  • 2 deelse social media training op maat 

  • Canva-training om zelf sterke content op te maken

bottom of page