HBV bart hendrickx

Wie is onze klant? 

Bart Hendrickx helpt je heel graag verder met het plaatsen en onderhoud van je ketel of warmtepomp. Bart heeft vroeger altijd een groot bedrijf gehad met een heel team onder zich. Op een bepaald moment besliste hij dat hij graag verder wou in z’n eentje en begon hij opnieuw met een eenmanszaak, gevestigd in Paal.

2018-11-22 14.05.11.jpg

de behoefte van de klant

Bart had nood aan een duidelijke strategie om aan de slag te gaan met zijn eenmanszaak. Online was hij nog niet zichtbaar, dus ook hier had hij behoefte aan een concreet communicatieplan waarbij hij volledig ontzorgt wilde worden op vlak van sociale media en alles wat daarbij komt kijken. Hij schakelde daarom de hulp in van The Art of Growing.

oplossing

Aan de hand van één-op-één coachingsessies werd er voor Bart in 6 stappen een strategieplan opgesteld. We zorgden ervoor dat Bart met een eigen website naar buiten kon komen en stelde een communicatieplan op dat vervolgens geïmplementeerd werd. Bart wordt momenteel door ons ontzorgt op vlak van online communicatie. Hij is nu actief op de kanalen Facebook, Instagram en Linkedin waar wekelijks content verschijnt die hij zelf verder deelt in verschillende Facebook-groepen uit zijn omgeving. Door deze strategie toe te passen, was hij al snel volledig volgeboekt. Momenteel merkt hij dat het werk in z’n eentje wat veel aan het worden is, en is hij stilletjes aan op zoek naar een nieuwe medewerker. 

Belangrijkste realisaties op een rij

  • Opmaken van een strategieplan in 6 stappen

  • Opstellen en implementeren van een communicatieplan 

    • Opzetten en beheren van socialmediakanalen 

    • Opmaken en implementeren van contentstrategie

    • Kortom: volledige ontzorging op vlak van social media

  • Opmaken van een vacature

Quote

"Al snel had ik een klik met Veroniek, we zaten op dezelfde golflengte. Het was fijn dat haar man Marco gespecialiseerd is in cijfers en het financiële aspect. Zo konden we snel achterhalen waar het mis ging, door mijn jarenlange ervaring en kennis die ik had opgebouwd, wilde ik te veel doen.”

"Mijn nieuwe doel was vooral om met een klein team en vooral met de klanten zelf te werken, daar werd ik echt blij van. Wat ik dus voor mezelf moest doen is nee leren zeggen, me richten op leuke projecten en genieten van het leven. Na 15 jaar dag en nacht gewerkt te hebben met slechte resultaten aan het eind, realiseerde ik me eindelijk, doe waar je echt goed in bent en wat je leuk vindt om te doen! Het resultaat: Veel vrije tijd voor gezin en sport en de financiële resultaten lopen op rolletjes. Tour de France voor wielerliefhebbers, ik kom eraan."

header achtergrond_edited.png

Are you ready to grow yourself and your business?