top of page

GR5

Wie is onze klant? 

GR5 is een speciale plaats voor coaches, trainers, experts, ondernemers en deelnemers die met hun hart en vanuit een harde commitment een groeisprong willen maken op persoonlijk en professioneel vlak. Een plaats waar opleidingen, coachings en natuurbeleving samensmelten in een bruisende kroes van groei. ​Ontwikkelen, verbinden, groeien, op adem komen, ontmoeten, innoveren en bruggen bouwen staan hier centraal. ​ Els is psychotherapeut en gecertificeerd organisatiecoach. Ze blikt terug op een jarenlange ervaring in het opleiden en trainen van mensen in diverse organisaties, zoals aan de UCLL, better minds at work als de TC-University in Rotterdam. Els' grootste passie is mensen helpen in hun groei, zowel op persoonlijk als professioneel vlak. 

Meer informatie vind je terug op de website: www.outdoormove.be

wepsite mockup.jpg

de behoefte van de klant

GR5 is een nieuw concept. Om duidelijkheid te krijgen over hoe we de markt gaan benaderen is er gekozen voor een samenwerking met The Art of Growing. Voor Els was het zeer belangrijk dat we haar boodschap en nieuw concept zo eenvoudig mogelijk naar buiten konden brengen. Ze wil met haar concept zo veel mogelijk mensen kunnen bereiken om zo kennis te delen en iedereen verder te kunnen helpen met hun groei zowel persoonlijk als professioneel. 

oplossing

We zijn begonnen met een groeiplan waarin we een concrete strategie hebben opgesteld met duidelijke doelen en focus op gerichte communicatie. Om betere online zichtbaarheid te verkrijgen zetten we in op digitale communicatie en het opzetten van een website. Ook kijken we met welke partners GR5 kan samenwerken om zo haar concept te lanceren. 

Belangrijkste realisaties op een rij

  • Groeiadvies en begeleiding

  • Marketingplan opmaken en implementeren 

  • Branding 

    • Opmaken van een logo en een brandguide 

    • Opzetten van een website

phone.jpg

Citaat

“Onze samenwerking was meteen ‘boenk erop’. Na een paar uurtjes samen sparren was de ‘brandingsoogst’ fenomenaal goed: mijn content was in woord en beeld onmiddellijk herkenbaar èn bruikbaar.”

bottom of page