top of page

fruitsnacks

Wie is onze klant? 

Gezonder leven door fruit op het werk aan te bieden, is voor Fruitsnacks meer dan een missie. Het is een levenswijze geworden. Het idee komt van Scandinavië, waar men al langer bezig is met gezondheid op het werk. Fruit is hierin een belangrijke factor. Sinds 2006 is Fruitsnacks als eerste in België begonnen met het leveren van fruit op het werk.

 

Fruitsnacks wil week na week mensen op kantoor voorzien van een gezonde en verse snack. Omdat zij in Haspengouw geboren en getogen zijn tussen het fruit, is het voor ons belangrijk dat iedereen de meerwaarde van fruit leert kennen. Ze geloven steevast dat fruit op het werk effectief helpt om je energieker en gemotiveerder te voelen en een grotere weerstand op te bouwen. Zo wordt ook de kans op ziekte verkleind.

​

fruitsnacks.png

de behoefte van de klant

Roel Paesmans van Fruitsnacks heeft The Art of Growing gecontacteerd.  Zehadden bij Fruitsnacks behoefte aan een duidelijk salesplan om de groei van het bedrijf te faciliteren. 

oplossing

Veroniek heeft samen met Roel een strategieoefening gedaan waar een helder en solide sales- en marketingplan uit gevloeid is.

Belangrijkste realisaties op een rij

  • Opstellen en implementeren van sales- en marketingplan 

  • Aanleren van de juiste groeimindset

Citaat

"We hebben contact opgenomen met The Art of Growing (Veroniek) om ons te begeleiden bij het opstellen van een solide salesplan dat onze toekomstige business en groei van Fruitsnacks verzekert. De samenwerking is begonnen in het begin van Corona via video calls. De combinatie van strategie, markt, sales inzichten en vervolgens de sales training hebben geleid tot de juiste "groei" mindset en een direct resultaat met "nieuwe" key accounts als gevolg. Met de juiste strategie, mensen en FOCUS bereik je meer."

bottom of page