

do 11 apr
|Zonhoven
Service Excellence model opstellen
Organisaties streven naar optimale klantbeleving en willen een service excellence organisatie opbouwen. Deze holistische aanpak omvat alle aspecten van klantentevredenheid.
Time & Location
11 apr 2024, 18:00 – 22:00
Zonhoven, Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven, Belgium
About the event
Elke organisatie wil een optimale klantbeleving. Maar hoe bouw je een service excellence organisatie? Je leert de holistische aanpak rondom klanttevredenheid. De emotionele connectie van je klant met je bedrijf, de strategie, de cultuur, de medewerkers, de klantgerichte innovatie kortom alle methoden en het leiderschap van service excellence komen aan bod.
Trainster:
Veroniek Jacobs
In dit evenement is eten, drinken, snacks, cursusmateriaal inbegrepen en valt onder de opleidingen voor The Art of Connecting
Praktisch:
DATUM: 18 april 2024
TIJD: 18u-19u diner - 19u- 22u training
PRIJS: €240 - 30% KMO-Portefeuille= €168 excl. BTW
LOCATIE: Wijerstraat 7, 3520 Zonhoven