eau la la baby spa
Wie is onze klant?
In de zomer van 2021 besloot Marleen Heusdens om haar dromen na te jagen en de zaak Eau La La Baby Spa in Maasmechelen over te nemen. Één van de mooiste momenten uit Marleen haar leven, is het moment dat ze zelf mama en oma werd. De wellness branche is voor Marleen een echte passie. Verwennen en rust overbrengen is haar tweede natuur. Daarom kon ze deze opportuniteit niet laten liggen. Meer info over het aanbod van Eau La La Baby Spa is terug te vinden op de website https://www.eaulalababyspa.be/.
​
Wat is Eau La La Baby Spa ?
Bij Eau La La Baby Spa kan je terecht voor een heerlijk verwenmomentje met je baby/petekind/kleinkind. Via een all-in formule geniet jouw baby van een halfuurtje drijven, een behandeling met verzorgingsproductjes, een pedicure en een manicure. De combinatie van de massage, de zwembeweging in het water, de temperatuur van het water en het ontspannend effect van de bubbelsessie geeft een verzachting van typische klachten zoals krampjes, reflux en constipatie.
de behoefte van de klant
Om meteen goed van start te kunnen gaan en online meer zichtbaarheid te creëren, schakelde Marleen de hulp in van The Art of Growing. Marleen wou graag actief naar buiten komen op sociale media om zo haar zaak te laten boomen en meer klanten aan te trekken.
oplossing
The Art of Growing stelde een communicatieplan op om het bereik van Eau La La Baby Spa te vergroten. Dit aan de hand van:
​
-
Een duidelijke contentstrategie
-
Personal branding (we maakten personal branding video’s van Marleen en deden een fotoshoot in de zaak)
-
Nieuwsbrieven
-
Advertenties
-
Het ontwerpen van flyers
Kortom: The Art of Growing ontzorgt Marleen op zoveel mogelijk vlakken met haar (online) communicatie zodat zij zich voor de volle 100% kan focussen op het verwennen van jullie baby’tjes.
Belangrijkste realisaties op een rij
-
Opmaken en implementeren van een communicatieplan (social media,nieuwsbrieven, …)
-
Personal branding - fotoshoot & video
-
Design - ontwerpen van flyers