accountmanagement

doelgroep

- Sales buitendienst

- Accountmanagers

- KAM

- Ondernemers

duur

1 dag

(totaal: 8 uur)

resultaten

Klantenbinding, de deur sluiten voor de concurrent, upselling aanpak en piece of mind. 

details van de training

Algemeen

Het is een leertraject van 1 dag. De bedoeling is dat je meer inzicht krijgt in hoe je je bestaande klanten kan behouden en verder kan penetreren. Dit leidt dan automatisch tot groei. Je bestaande klanten zijn zeer belangrijk, ze zorgen voor recurrente omzet zekerheid. Dus de deur dichthouden voor de concurrenten is van groot belang. 

 

Doelstelling/learnings

We geven theoretische inzichten en na elk thema heb je de tijd om je voor te bereiden en de leerstof in te oefenen. Je krijgt een aantal tools mee naar huis die je achteraf kan gebruiken in je dagdagelijkse job. Je zal op een andere manier kijken naar je klanten en meer succesvol zijn om deze verder uit te diepen maar vooral ze gedurende een lange termijn behouden.

 

Aanpak

De training zelf is 1 dag. Aan de hand van voorbeelden en achtergrondtheorie gaan we met oefeningen en reflectie aan de slag. Er wordt ingespeeld op de noden van elke deelnemer en de hele groep. Dit moet ertoe leiden dat je jouw bekwaamheid zal verhogen om zo je klanten beter te leren kennen en een behoud - actieplan op te stellen.

 

Wat neem je mee naar huis? 

Tips en tools om je klanten beter te leren kennen en ze te behouden.
Standaard presentatie voor een business review meeting.
Ervaringsuitwisseling van anderen.
Een actieplan met een engagement. 

header achtergrond_edited.png

Are you ready to grow yourself and your business?